16 Ocak 2018 Salı

İmza: Bir Tost



Ayvalık Tostu bize göz kırparken

Son dönemlerde dünyaya bakışımızı derinden etkileyen bir akım minimalizm.
Bizim olamadı, çocuklarımızın her şeyi olsun denilerek yetiştirilen günümüz otuzlu yaş grubu gençleri hep daha fazlasını hedeflemenin kendilerinde yarattığı gerilimden kurtulmanın yollarını arıyor artık.  Mühendis oldum; ama yetmez, yönetici olmalıyım! Bir ev aldım iyi de bir tane daha olsa hırsı gitgide yerini elimizdeki ile yetinip anın kıymetini bilmeye bırakıyor. Bu yeni bakış açışının getirdiği en büyük özellik kalitenin sadece para ile eşleştirilmiyor olması.

Bu felsefedeki insanların açtığı çok tatlı mekanlar var Ankara'da. Üçüncü dalga kahveciler olarak bildiğimiz üç- dört masadan oluşan günlük değişen tatlılar, sandviçler servis eden kahve dükkanları bunların en bilindiklerinden.

Son dönemde yine bu tarzda düzenlenen ve sahibinin instagramdaki popülerliğin de etkisiyle kısa sürede popüler olan bir dükkan İmza: Bir Tost.  Dükkan bence tam da minimalizmin örneği, içeride de 4-5 masa var dekor oldukça sade, menüde sadece tost var. Tostun binbir çeşidi var, o ayrı! Ayvalık tostundan Sanayi Tostuna, fit tosttan çift kaşarlıya uzanan geniş bir tost menüsü var. 

Böylesi ürün ve konsept odaklı dükkanların  işte bu özenini çok seviyorum ben. Her ayrıntısı üzerine ince ince düşülmüş oluyor. Dükkanın şirinliğinde çarpıcı isminin ve bu eğlenceli menünün de büyük payı var. 


Fiyatlar da makul düzeyde. 



Tosbik kaşarlı tostunu götürürken. 

Ben çaycıyım ama gazoz sevenler için çok tatlı bir gazoz büfesi var.  Türkiye'nin değişik şehirlerinden gelen çeşit çeşit gazozu tatmak mümkün. 


 Şöyle bir sanayi tostu olsa da yesek diyorsanız, sabah işe geçmeden uğrayıp gününüzü güzelleştirin ya da öğle aralarınızı keyifle geçirmek istiyorsanız buraya muhakkak yolunuzu düşürün. İmza: Bir Tost, Çayyolu Metrosu, Gordion AVM çıkışında yer alıyor. 

Ankara ile ilgili diğer yazılar için buraya tıklayabilirsiniz.


2 yorum:

  1. tımams aklımda olsun ankaradaaaa. heey seni blogda görmek ne güzel amaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de seni gördüğüme çok sevindim. Kendim yazmayınca sanki artık kimse blog yazmıyor hissine kapılmıştım, halbuki ne güzel yazan eski bloggerlar var hala :)

    YanıtlaSil